joi, 15 septembrie 2011

Mancare rapida pentru seara tarziu, dupa serviciu

PIC_4539
Ai nevoie de:
Ca sa faci repede un pilaf, condimentat dupa gust:
  • o cana de orez; 2 cani si jumatate de apa clocotita.
  • 2 linguri de ulei

Garnitura… ce se mai gaseste in frigider, seara tarziu, dupa o zi lunga la serviciu, cand nu exista prea mult timp de cumparaturi din magazine aglomerate…
  • cateva ciuperci
  • un ardei gras/capia
  • cateva felii de salam taiate un pic pe margini ca sa dea o usoara forma de floare.
Eu am pus mai intai ciupecile in apa rece cu o felie de lamaie ca sa fiarba si sa iasa negreala cea urata din ele. Apoi le-am pus la prajit in putin ulei impreuna si cu ardeiul taiat rondele. Separat am prajit rapid si feliutele de salam.
Cam atat… A fost bunut chiar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Despre mine

Fotografia mea
Optimista... Fericita ca-s iubita! Astept insa pe cineva anume... Poate anul acesta? Sper.