miercuri, 11 noiembrie 2009

Clatite cu ficatei de pasare






ai nevoie de:
6-8 foi de clatite mai mari
400 g ciuperci taiate felii potrivite
500 g ficatei de pasare
1 ceapa mare
3 linguri ulei masline
2 linguri bulion
2 linguri smantana
50 ml vin alb
patrunjel, sare si piper

preparare:
Intr-o craticioara am pus la incins uleiul si am dat cateva minute prin el - ficateii de pasare, dupa care i-am scos pe o farfurie. Am pus ceapa la calit pana s-a inmuiat si am adaugat ciupercile. Am lasat cam 20 de minute sa se patrunda si acestea. Apoi am pus si ficateii taiati marunt, sarea, piperul si vinul. le-am lasat pe foc mic cam 30 de minute, pana s-a mai redus din zeama. Am adaugat si lingura de bulion dupa care am lasat inca vreo 5 minute sa dea un clocot-doua impreuna. La sfarsit am pus si smantana, am amestecat bine... pus si patrunjelul taiat marunt.
Am umplut 8 clatite pe care le-am uns cu putina smantana pe deasupra... am ras branzica afumata si am dat la cuptorul cu microunde pentru 3 minute.
Le-am servit fierbinti ca si aperitiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Despre mine

Fotografia mea
Optimista... Fericita ca-s iubita! Astept insa pe cineva anume... Poate anul acesta? Sper.