luni, 6 iulie 2009

Varza dulce






ingrediente:
1 varza cam la 1 kg - 1 1/2 kg
1 ceapa taiata marunt
1/2 kg scarite de porc
bulion
sare si piper
1/2 lingurita zahar

preparare:
Varza tocata si frecata cu sare am pus-o in oala cu putina apa la fiert pentru o ora si jumatate.
Intr-un ceaun am pus ceapa la calit cu o jumatate de lingurita de sare si o jumatate lingurita de zahar. Dupa ce ceapa a capatat culoare, am pus bulionul si am lasat cam 10 minute sa fiarba. Apoi am pus bucatelele de scarita de porc si am lasat inca 10 minute la fiert. Cand varza este aproape fiarta, se toarna peste ea compozitia cu bulion. Am lasat inca o jumatate de ora pe foc, apoi am condimentat dupa gust. Eu prefer sa servesc varza foarte fierbinte si cu un ardei iute impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Despre mine

Fotografia mea
Optimista... Fericita ca-s iubita! Astept insa pe cineva anume... Poate anul acesta? Sper.