vineri, 15 mai 2009

SPANAC IN SOS DE BULION


spanac congelat.
am pus jumatate de kg de spanac congelat in 3 linguri de apa cu sare. el mai lasa apa cand se dezgheata. am lasat 15 minute sa fiarba. separat, in tigaie am pus o ceapa taiata la calit in ulei. dupa ce s-a prajit, am adaugat bulionul si 2 linguri de apa. am lasat sa fiarba cateva minute pana s-a inmuiat ceapa de tot. am condimentat cu: cantitati foarte mici de rozmarin, chimen, oregano, sare, piper negru, praf de usturoi si condiment pentru gratar. am citit undeva, nu mai stiu pe unde, ca nu se recomanda mai mult de trei condimente la o mancare.
eu totusi pun asa cum am zis mai sus si da un gust absolut minunat.
apoi fie pui in farfurie separat spanacul si sosul, fie le amesteci direct in craticioara si papi asa. e delicios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Despre mine

Fotografia mea
Optimista... Fericita ca-s iubita! Astept insa pe cineva anume... Poate anul acesta? Sper.