duminică, 20 februarie 2011

Tocanita de ciuperci si orez

PIC_4253

Pentru a pregati aceasta tocanita, ai nevoie de urmatoarele:

  • 300 gr de ciuperci
  • 1 cana de orez
  • 2 linguri de bulion
  • 1 ceapa
  • 3 cani de supa de pasare
  • sare, piper si alte condimente
  • ulei

Intr-o cratita, am pus ceapa maruntita la calit in ulei fierbinte. Am adaugat apoi ciupercile taiate in cuburi marisoare si le-am lasat sa se caleasca si pe ele impreuna cu ceapa. Am rasturnat apoi si canita cu orez, amestecand usor de cateva ori si am turnat si supa de pui, dupa care am lasat la foc mic fara sa amestec cine stie ce, pana au fost fierte toate. Am desfacut bulionul cu putina zeama calda, l-am turnat si pe el, am sarat si condimentat dupa gust. Si gata! Am servit cu mamaliguta calda si ardei iuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Despre mine

Fotografia mea
Optimista... Fericita ca-s iubita! Astept insa pe cineva anume... Poate anul acesta? Sper.