sâmbătă, 10 aprilie 2010

Vitel cu ceapa si sos de legume




ai nevoie de:
500 g carne macra vitel
5 cepe taiate in sferturi
2 morcov
1 bucata de telina
2 linguri ulei
2 linguri bulion sau 200 ml suc de rosii
1 lingurita zahar
sare, piper si busuioc

preparare:
Am fiert carnea in apa cu sare. Cand a fost aproape fiarta, am pus si zarzavatul si ceapa. Cand au fost toate fierte, am scos legumele si le-am pasat bine si apoi le-am pus la foc cu bulionul si zaharul. Am lasat sa scada putin, am condimentat si am adaugat carnea de vitel si ceapa apoi. Inca ceva timp pe foc, nu foarte mult, si gata. E foarte bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Despre mine

Fotografia mea
Optimista... Fericita ca-s iubita! Astept insa pe cineva anume... Poate anul acesta? Sper.